Första tävling

Samsung Galaxy S6
 
Det här med att börja göra inlägg oftare gick ju bra! Har dock tagit mig tiden att sitta och skriva några inlägg under de senaste veckan men sedan glömt att publisera det, woopsi. 
 
Well, igår var jag iallafalll på min första taekwondo tävling där man tävlade i enbart tull. Kom tvåa och fick därför silver vilket jag är glad över. Det var dock ingen stor tävling men kul var det. Syrran och jag tog även beslutet att tävla igen om två veckor där det både är sparring och tull. 
 
Något annat som har intreffat sedan sist är ju att jag bokat tid för uppkörning och kört intensivt på trafikskolan. Imorgon blir det risk 2:an och sedan har jag två veckors dejt med teoriboken. Måste även ta och övningsköra lite till med pappa för att få till smådetaljer men teorin är för tillfället A & O.
 
I och med att jag övningskör har jag upptäkt att jag får riktigt ont i huvudet efter lektionerna. Har haft huvudverk nästintill varje dag i en månad nu men det har blivit värre nu när jag övningskört så mycket. Åkte därför och tittade upp om synen var problemet. Tydligen är det inget större problem med min syn men att det var påväg att bli sämre. Sedan vet jag inte om detta är något som är orsaken till den konstanta huvudverken men med tanke på att jag stirrat på en väg mestadels av denna vecka så antar jag nästan att synen är orsaken. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: