27 oktober 2016

Ser att syrran har smygit sig in på min blogg utan min vetskap, haha. Hur som så har jag inte riktigt haft bloggen högst upp på min prioriteringslista. Finns så mycket som dyker upp som måste göras att bloggen hamnar långt nere, tyvärr. Försöker att få in tanken att blogga mer regelbundet men i takt med allt annat i livet så blir det lite svårt. Tycker dock det är så himla kul att titta tillbaks på vad man har hittat på, att jag inte tänker lägga ner bloggen. 
 
Något som jag idag har konstaterat är att jag har inflamerade vader. Notera att jag skrev vader och inte vad, så himla typiskt. Känner av det när jag hukar mig, går ner eller upp för trappan samt vid andra lätta rörelser. Super irriterande men ska inte ge upp på träningen nu. Har backat undan från träningen tillräckligt när inflamationen i fotcenorna var "aktuellt". Nu ska jag bannemig få det att läka i takt med att jag tränar, kanske är det en dum ide men vi får helt enkelt se. Ont kommer vissa övningar göra men det får jag ta, hehe.
 
Just nu sitter jag och letar bra musik inför uppkommande resa. Ska bli spännande och se vad resan har att erbjuda. Kameran följer med, självklart. Sen får vi se när bilderna kommer upp men förhoppningsvis snabbt efter att bilden blivit tagen. Måste ju ha nya, fina bilder att pryda bloggen med!
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: