Förlorat en massa bilder

Godagens. 
 
Min extärna hårdisk har lagt av och med sin nedgång tog den med sig en drös av bilder och dokument. Sur är jag för att hårdisken bestämt sig för att svika mig på detta sätt men en läxa har jag allt lärt mig -Spara saker på två olika extärna hårdiskar. Ska ta en sväng förbi några företag imorgon för att se om dem kan hjälpa mig, håller tummarna för mig själv.
 
Annars så sålde jag min kamera i lördags. Lite inpulssivt blev det kanske men har funderat på att köpa en ny kamera ett tag så tog tillfället i ackt och solde den när det efterfrågades. Har faktiskt köpt en ny och kan knappt härja mig tills den anländer till sitt nya hem, aka ME! Ni får helt änkelt se vilken kamera det blir väl hos mig. Kan ju säga att det var ett riktigt strul att få tag på kameran då den inte fanns i affären. Vid beställning gjorde sidan allt annat än att besätlla självaste varan men tillslut gick det.
 
Annars har jag fått kontrakt och är numera en elevassistent. Spännande ska det bli med tanke på att jag inte alls länge varit vikarie. Byter "kariär" ofta nu för tiden, eller hur? Ha ha. 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: