Senaste veckan

Oo, det var en vecka sedan sist. Hallå på er, hur är det? På en vecka så har det hänt rätt så mycket men ändå ingenting så tänkte lista upp lite händelser här nedan.
 
 
  • Berättade här att jag satt och skrev om hur mitt 2015 har varit och i fredags läste jag upp det för pappa. Det var jobbigt men när jag var klar fick jag en kram jag kommer komma ihåg ett bra tag framåt. Vet inte vad det var med den kramen men den var bara... Åh, finner inga ord men det var en välbehövlig kram!
 
  • I lördags var det taekwondoläger vilket gick hyfsat bra( bilder kommer om någon månad då jag inte har tid att redigera dem just nu) 
 
 
 
 
  • I söndags blev jag så otroligt förbannad på mig själv. Hela min dag förstördet på grund av att jag inte fick upp en dörr. Vi har taggar för att komma in i byggnaden till taekwondon och jag är alltid osäker på om jag slår in rätt kod eller inte. Där stod jag och blev sur i onödan då jag slog in rätt kod men taggen inte villa släppa in mig. I tisdags fixade jag den och tydligen så var det något fel på taggen och inte mig, haha. 
 
  • I måndags gick jag ut trots förkylningen samt vädret för att träna lite i skogen med syrran. Det blev intrevaller, tull, självförsvar och lite hiking genom skogen. Syrran filmade detta så när hon är klar med videon lägger jag upp den här
 
 
 
 
  • I och med att jag varit hemma mycket denna vecka har jag även fått laga mat. Har därför lagat bananspankaka och sallad de flesta dagarna. Tog mig tiden att "dekorera" salladen när jag ändå håller på, det blir mycket trevligare att äta
 
 
 
 
  • Nu för tiden har jag rubbade sovtider där jag sover runt 4-5 timmar varje dag. Pulggar på för fullt dem vakna timmarna. Jag och en zombie från the walking dead ser närstan identiska ut vid det här laget 
 
  • Var hemma måndag, onsdag och sedan idag då det inte fanns mycket att göra i skolan. Spenderade dem "lediga" dagarna med att plugga och skriva uppgifter #spännandeliv
 
  • I Tisdags gjorde jag ett omprov som jag fick godkännt på, woohoo! 
 
  • Höll ett pass själv i taekwondo i Tisdags. I vanliga fall, om det blir så att ingen annan tränare kan komma, så brukar syrran hålla passet med mig men nu var hon på ett annat äventyr
 
 
 
 
 
  • Fick en ångestattack, ångestanfall eller något liknande i tisdags. Höll på att få yttligare en innan passet jag skulle hålla men lyckades lugna ner mig. Det knyter sig i magen bara jag tänkter på det, ush!   
 
  • Har varit och är fotfarande otroligt förkyld vilket inte blir bättre då jag inte låter kroppen återhämta sig
 
  • Tränade igår (onsdag) vilket var ett dumt beslut med tanke på att jag är förkyld. Det var dock himla skönt att få komma bort från pluggandet i några timmar. Va först på gymmet med pappa och sedan blev det PW runt stan
 
 
 
 
  • När jag pluggar så blir jag otroligt törstig samt hungrig. Så mängder med tee, vatten och digestivekex har gått åt. Det är dock himla dumt av mig att äta digestivekex då jag får otroligt ont i magen av det efteråt. Misstänkter att jag är laktosintolerant eller liknande
 
 
 
 
 
  • Efter att ha skrivit flertal timmar i streck blev jag bara trött på vad jag höll på med så tog en svart penna och började kladda på benen
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta och fortsätta med pluggandet. Måste växla upp till en högre växel då jag inte varit lika flitig som jag önskat idag. 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: