Bucket list

Livet efter studenten är något jag ser fram emot men samtidigt inte. Vet inte vad jag ska göra!! Vill ju inte plugga vidare, inte just nu.
 
Som det ser ut just nu ska jag jobba sommaren ut men efter det vet jag inte. Alla dessa funderingar på vad man kan göra i framtiden fick mig att sätta mig ner och göra en lista på saker jag vill göra innan jag dör. Man kanske ska ta och bocka av några punkter efter sommaren? 
 
 
 
Bila genom några länder med härligt sälskap 🚙💨
Hitta ett jobb jag älskar 
Överkomma rädslan att misslyckas
Göra Lumpen 
Resa själv någonstans 
Sova under stjärnonra 🌠
Skinny dipping
Gå från en stad till en annan
Gå från en stad till en annan i ett annat land
√   Cykla från en stad till en annan 
Cykla igenom ett land eller en del av landet 🚵
Backpacking
Åka till Peru för att se matchu pitchu
Åka till påskön i Chile 🗿
√  Rida på en strand  🐎
Se norrsken och möjligtvis fota de
Bada isvak
Tatuera mig
Rida kamel i öknen
Fira jul på en strand
Uppleva en karnival i Brasilien 
Lära mig dansa tango 💃
Se en balettföreställning 
Åka gondol i Venedig 
Se en film i en utomhusbio
Bada i vattenfall
Bestiga ett berg 🗻
Spendera en natt i en träkoja
Gå på Lantern Festival i Chiang Mai, Thailand 🏮
Åka linbana 
Åka luftballong 
Skriva en bok- behöver inte bli publicerad 📖
Åka till Island och bada i varma källor
Bada i världens största pool i Chile
Gå på kinesiska muren
 Flyga helikopter 🚁
Gå igenom en labyrint
√   Ta körkort  🚘
Ta Mc körkort 
Resa till Afrika och fota djur
Få svart bälte i Taekwondo
Gifta mig 💍
Ringa någon mitt på natten för att spontant hämta upp dem och köra iväg på ett nattäventyr
Lära mig Finska
En vecka utan mobil och elektronik 📵
Besöka alla världsdelar
Gå på samma bro fram och tillbaks i en timme
Åka turistbuss i Stockholm 🚌
Sätta ett lås på the love brige i Paris
Testa på att vara vegan i ett halvår
Kunna gå ner i split
Åka till en trampoline park
Tälta i skogen ⛺️
Besöka ett ishotell
Kommentarer
josefine

ooooo

2016-05-26 | 18:26:25
URL: http://blub.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: