Bra då men kanske inte nu

Hola!
 
Igår gjorde jag ett val som verkade bra för tillfället men resulterar att jag nu sitter med huvudverk och trötta ögon. Har inte sovit mer än 1h och 30 minuter för att jag satt och skrev på uppgifter hela natten. Visst fick jag en hel del gjort men just nu känner jag mig som en mosad potatis, typ. Trots att jag endast sovit en timme så har jag faktist mått bra fram till nu. Det är nu huvudverken smyger sig på. Well, vem har jag att skylla på om inte mig själv? Det var ju trotts allt för en "bra sak". 
 
Annars då? Förra veckan var minst sagt hektisk. Sov typ fem timmar varje natt då jag även där satt uppe och skrev på uppgifter. Torsdag-Fredag jobbade jag, det var inskolning inför sommarjobbet. I lördags latade jag mig bara och i söndags så blev det taekwondo träning samt dålig sömn.
 
Denna vecka förväntar jag mig inget mindre en förra veckan. Imorgon står det på kallendern att jag har  muntligt NP i svenska som jag måste ta och förbereda. Sedan ska jag även klippa mig. Inte taggad då jag inte klippt mig på flera månader vilket betyder att mycket behövs klippas bort= en onöjd mig. Kommer gå med uppsatt hår i några månader framåt, som vanligt. På lördag är det även bal för dem som går i Katrineholm men jag ska på graderingsläger istället. Graderingslägret låter mer lockande för mig, dock skulle jag gärna vilja åka dit och fota klassen när dem är uppklädda meeeen man kan inte ha allt i livet.
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: