28022016

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 35/1,8 G
 
Godagens, det var ett tag sedan känns det som. Idag är det sista dagen på  lovet vilket suger. Har dock inte gjort något kul alls på lovet, låg mestadels i sängen och läste då jag varit alla sorters olika sjuk. 
 
Idag var nog första gången jag gick ut och interagerade med människor som inte är min familj. Vet inte om jag berättat detta men på Taekwondon så tränar jag och syrran, tillsammans med våran tränare, barn från 4-6 åringar. I dag fick vi sköta barnpasset själva vilket gick väldigt bra. Efter det blev det att titta på när dem andra tränade då jag inte kan vara med på grund av foten/ fötterna.
 
Det suger, det verkligen suger att inte kunna träna. Har inte tränat på två-tre veckor nu och blir bara mer och mer frustrerad ju längre tiden går. Jag har gått till en doktor där han kom fram till att det är någon slags inflammation i fotsenorna och att jag ska äta tabletter tills det blir bättre. Saken är den att jag hade samma smärtor i den högra foten, vilket jag fortfarande får ont i om jag tränar, åt tabletter som han sa men det har inte blivit bättre och har nu fått detta på den vänstra foten. Det SUGER bara att inte kunna träna!
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: