Magi i Eskilstuna!

Nikon D750 | Nikkor AF 50/1,8 D
När det snöade för fullt så blev det detta vad min kamera fångade upp på bild. Tycker det ser riktigt magiskt ut, lite som stardust. Eller så kanske det bara är jag som ser det på de viset, vad vet jag ha ha. 
 
Julen kom, och den gick. Ingen julkänsla fanns hos mig vilket är så tråkigt. Blir i vanliga fall helt nostalgisk vid nämnden av jul, men inte i år. Jag hade en trevlig jul med familjen men helt ärligt känndes det som en helt vanlig helg bortsätt från att man inte får öppna presenter på en sådan helg. Trevligt var det men misstänkter att det är saknaden av snö som gör så att julkänslan är rätt död. Hur som så hoppas jag att ni hade en riktigt trevlig jul! 
 
Längtar så till nyår då jag vill ta bilder med tomtebloss. Efter att alla raketer åkt upp i himlen och prydat den med en massa härlig färg stannade jag och pappa kvar. Vi lekte lite med kamerainställningarna och fick till några coola bilder. Det har dock passerat snart två år så tror, eller snarare är jag helt övertygad om, att jag skulle kunna ta betydligt coolare bilder idag vilket jag ser fram emot!
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: