4 bilder från helgen

 
Ovan har ni fyra bilder från helgen. Dem tre sista är tagna under lördagen då jag och syrran åkte ner till Skövde för att heja på Gnesta Taekwondo när dem tävlade på Vikings cup. Det var riktigt struligt att ta sig ner på grund av tåget men tillslut kom vi fram. Tydligen var det många från andra länder där och tävlade bl.a. från Finland. Tog iallafall en del bilder som jag hoppas att jag snabbt kan redigera imorgon. 
 
Idag så var det Taekwondo träning. Först höll jag och syrran den för barnen sedan tränade vi med dem äldre och efter det blev det en extraträning i Gnesta. I Gnesta körde vi lite sparring vilket inte gick så jätte bra för mig men kul var det helt klart.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: