Varmare ute än inne

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 35/1,8 G
 
Anledningen till att jag inte är med på bilder som andra tar är för att jag ser ut som jag gör. Jag sitter med blå tröja. Haha ne då skoja, pappa lyckades bara få med en del av min personlighet med på bild. Si, muy bien guys!
 
Just nu sitter jag i klassrummet, fryser och vill tillbaks till denna tid då det var varmt. Ne skoja, är glad att det börjar bli kallare men det är nästan varmare utomhus än i vårt klassrum. 
 
Annars då? Idag är det skolfoto för mig sedan får jag gå hem. Yey! Ska plugga lite engelska, äta djungelvrål och sedan läsa lite. Det är helt sjukt hur mycket jag börjat läsa på senaste tiden. Minst varje dag i en timme, typ.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: