21 september b-day

Instagram: @jenifu
 
Hello brothers. Just nu sitter jag i skolan. Börjar inte lektionen förens om 30 min så tänkte att jag kunde skriva lite på bloggen. Så wuz up med mig?
 
Träning: Jag funderar på att börja träna taekwondo utöver tai chi och gymmandet. Overkill kanske? Idk. Men funderar just nu på det, har inte gjort ett beslut.
 
Skolan: Ångesten över gymnasiearbetet har dämpat sig. Förut gick jag och surade och oroade mig för att jag aldrig skulle komma på vad jag kan skriva om men nu har jag några ideer. Är faktist lite taggad att skriva detta arbete men ändå inte, haha.
 
Foto: Jag har inte tagit upp min kamera på veckor. Why? kan man fråga sig. Jo, minnet på datorn är fullt, minnet på den externa hårddisken är fullt och alla minneskorten jag har till kameran är fulla. Jag kan helt änkelt inte fota för allt minne till allt är slut. Det är nästan sorligt, haha. Har försökt att pusha le family att köpa en ny externa hårddisk hela veckan men ännu har vi inte bäställt något.
 
My sleep schedule: Det går som vanligt as dåligt att sova. Inatt sov jag inte många timmar. Ibland är det som att mitt undermedvetna är vaken men resten av kroppen sover. Jag kan komma ihåg alla ljud och det som händer runt mig men ändå sover jag vilket är sjukt störande. Måste ta och sova tidigare, det är inte kul att gå runt trött. 
 
Övrigt: Annars så är det min b-day idag. 18 hela år! Har inte direkt sett fram emot denna dag om jag ska vara ärlig. Har fått för mig att födelsedagar inte är så speciella. Man blir the center of attention vilket jag inte har något emot men gärna inte vill. Det ända som är speciellt är att man blir äldre, no need to celebrate de.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: