I-landsproblem

 
 
Älskar i-landsproblem, det gör livet lite mer intressant. Eller har jag helt fel? Vill ni veta en del i-landsproblem jag har just nu. Bra för här kommer en liten lista
 
1. Jag har prov imorgon men har gjort allt annat än att vara en duktig elev och plugga. Hurra för mig
 
2. Jag behöver klippa mig då topparna börjar bli torra men jag orkar inte
 
3. Nu för tiden passar i princip inget i min garderob. Allt som satt till fint på kroppen sitter nu löst. Blir främst irriterad på alla byxor jag har, dem sitter otroligt fult. Önskar jag kunde gå i mjukisbyxor eller träningskläder till skolan, haha
 
4. För att kunna överföra bilder till den externa hårdisken vi nyligen har köpt måste jag koppla in den i en utav mina syskons datorer. Jag kommer nämligen inte åt eller in på hårdisken med min dator. Problemet här är att jag varken kan spara bilder på min dator då minnet på den är fullt och alla minneskort jag äger är fulla
 
5. Jag ska ut och resa men har inte ens lagt ner tanken att börja packa
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: