Gillar inte...

 Nikon D5100 | Tamron AF SP 150-600/5,0-6,3 Di VC USD
Hola! Just nu sitter jag i skolan på sista lektionen. Gör inte så speciellt mycket så tänkte att jag kunde slänga upp ett inlägg på boggen. 
 
Wuz up with me then? Sedan jag kom hem från Turkiet så har jag blivit lite lätt nere. Har så mycket i huvudet och allt kom bara som en står våg när jag kom hem. Supertråkigt men så blev det. Idag är jag trött men mår bättre än vad jag gjorde igår. En annan sak som gör så att humöret inte är på topp är min handled. På en träning för två veckor sedan så knäcktes den men tänkte inte mer på det. För en vecka sedan började jag känna av lite smärta och nu så känner jag den hela tiden. I Turkiet så känndes smärtan när jag lyfte upp gaffeln för att äta. Ugh, gillar verkligen inte att ha skador eller att vara sjuk. Det går ju inte att träna ordenkligt då.
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: