Från en smärta till en annan

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 18-105/3,5-5,6 G ED
 
Godagens. Just nu sitter jag och kodar på en ny bloggdesign. Allt är klart men det är en grej jag bara inte fattar och som inte går ihop. När man går in för att kommentera så hoppar menyn men inte annars. Ska ta och fråga syrran om hon vet varför det blir såhär. 
 
Annars då? Igår var det taekwondo träning och det gick bra. Hade dock ont i foten efteråt och det har bara blivit värre. Idag har jag gått runt och haltat så det inte är klokt. Gör förbaskat ont så får gå på fotbladet för att minska smärtan. Jag går från en smärta till en annan, helt otroligt. Börjar bli gammal och falla upp redan nu. Efter träningen så tog jag hål i örat. Var lite osäker på om det skulle passa mig eller inte men tycker om det mer och mer. Måste ut och köpa nya örhängen då jag inte alls tycker om dem jag har hemma. Vill ha simpla men fina och nickelfria örhängen. Dem jag har hemma är från när jag var liten med änglar och figurer på, haha. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: