Lite update om allt och inget

 
 
 
 
 
 
Bjuder på lite fula bilder som kompensering för dålig uppdatering.
 

 Hejsan! Ovan har ni lite bilder från min mobil som är tagna denna månad. Jag har då gått och blivit rätt så lat när det kommer till bloggen och fixa bilder samt fota några bilder. Känner att livet ligger på botten men på toppen samtidigt haha.  

 

Skolan går som vanligt inte bäst men helt ok. Det är nog den delen som gör livet surt, haha. Allt som inte har med skolan att göra går ändå väldigt bra. Jag siktar ju på att ta körkort till bil (dock i september) och känner att växlingen börjar gå super bra. Förut hackade det som bara den när jag skulle växla (soppig eller vad, haha?!?). Sedan tycker jag att det flyter på med träningen, känner dock att jag borde börja planera lite vad jag ska göra när jag gymmar för att nå mina få mål samt få en så effektiv träning så möjligt. Vill även få in i veckan så att jag tränar 3 gånger på gym men vi får se om jag lyckas med dem.

 

Sedan kommer vi till de jag skulle vilja kalla för "big news" men ändå inte haha. Syrran ska ju ta mc körkort (lätt) och jag blev själv sugen. Alltså ska jag också sikta på att ta mc körkort men för mellan så det förklarar hjälmen på en bild ovan. Kan ju inte säga att jag är så snygg med den där hjälmhuvan dessutom kändes den för liten men vill ju inte frysa. Ni kan titta syrrans blogg där hon skriver lite mer än vad jag kommer göra om det här med mc. Allt från ställ till skor i guess. Klicka häär!!

 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: