E gillar inte mig alls ;)

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 35/1,8 G
 
Åhh de västa tänkbara hände nu när jag skulle tömma minneskorten. Eller egentligen så vore det värsta att alla bilder bara försvann. De som hända då är att den externa hårdisken är full och jag har typ 4 minneskort fulla med bilder och videos som måste sparas någonstans. Får köra på lite risky grejs med att spara dem tillfälligt på datorn tills jag fixat detta problem. ASSÅ VA NU ÄR DATORNS MINNE FULLT OXÅ. Vilken otur jag ska ha!! Får radera lite onödigt haha.
 
Ber om ursäkt för dålig uppdatering här men har inte haft lusten, inspirationen samt bilder att visa. Så det har fått ekat tomt här i några dagar. Ska försöka ändra på de framöver men vi får se då det är dem sista veckorna i skolan och mycket behövs göras. 
 
Imorgon är alla lektionerna inställda så jag ska ta mina kameragrejer ut tidigt på morgonen i hopp om att jag kanske se något rådjur eller två men om inte de så ska jag nog fota lite fåglar. Måste bara tömma minnsekorten först så att jag kan ta några bilder alls imorgon. 
 
På onsdag är det 9:ornas bal. Josefine ska dit och länktar så att få se hur alla är men fremst hur Josefine blir med kläningen, skorna och håret tillsammans. SÅÅ spännande!!
Kommentarer
Fani

Grymma bilder, så fina! Gillar att de var svartvita :)

2015-05-30 | 13:56:07
URL: http://jetbluejet.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: