Denna dag

Denna dag blev inte som planerad. Gick ut som jag hade tänkt men lite sent på morgonen. När jag väl hade kommit till stället för att fota så fanns det många söta fåglar vilket va bra. Men efter en halvtimme av att typ stå på samma ställe så får jag himla ont i knäna. ((Har haft problem med dem i typ två veckor nu och det börjar gå mig på nerverna. Blir orolig att jag inte kommer kunna träna mer för att det stör så otroligt mcyket. Ska försöka gå till skolsköterskan men vi får se om hon ens är i skolan. )) Så efter 1,5/2 timmar gör det förbaskat ont att ens stå upp så va nästan tvungen att cykla hem. Himla tråkigt. Dessutom så fick jag en otrolig mensverk så sov bort tre timmar av denna dag. När jag sedan vaknade mådde jag mycket bättre men har fotfarande ont i knäna. Resten av dagen har jag redigerat videos och bilder. Nu ska jag ta och sova för de behöver jag efter denna dag haha.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: