08032015

Äntligen har jag köpt en minneskortsläsare. Nu kan jag föra över bilderna till datorn igen. Yey! Ska ta tag i att köpa Photoshop snarast möjligast. Är supper taggad då jag har så många bilder jag vill fixa till lite.
 
Igår var jag på en messa om sommarjobb. Lämnade in mitt CV i hopp om att få ett feriejobb. Egentligen måste man vara -98 och jag är -97 men hade inte ett sådant sommarjobb förra året. Dem prioriterar -98 först men finns det plats över så kanske jag får ett feriejobb i år. 
 
Just nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå ut med kameran och fota lite. Men är lite sugen på att fota porträtt och är ganska säker på att syskonen mina är upptagna med annat just nu haha. Vi får se hur det blir.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: