Senaste...

 
 
 
 
 
Heejsan! Lördag idag och jag är så trött. Mycket har hänt, både roliga och mindre roliga. T.ex. så ägde vi en bil i cirkus 2 timmar men sedan lämnade tillbaks den. 
 
Hemskt ledsen att bloggen får lida och eka tomt som den gör. Just nu känner jag inte för att sätta mig ner och redigera varken videos eller bilder. Jag mår jätte bra men en del av mig gör på samma sätt inte de. Vet inte hur jag ska förklara de på bättre sätt. Det är självklart inget alvarligt men ville bara att ni skulle veta varför det inte kommer upp nya bilder när jag skrivit att jag skulle ha mitt så kallade "redigerings maraton".
 
Vad händer annars då? Jag har börjat titta på Chicago Fire där jag är inne på andra säsongen episode 3. Och tro mig när jag säger att det går oerhört långsamt nu när jag tittar på denna serie, försöker ta det lugnt och inte sluka den som jag har en tendens att göra. Sedan så börjar jag sommarjobba på måndag. Just nu känns det kul men samtidigt lite pirrigt. Helt ärligt har jag aldrig jobbat förut så vet inte vad jag ska förvänta mig eller,,, ja allt. Jag vet bara inte vad jag ska göra så på så sätt är det lite pirrigt men är ju exalterad på samma gång. Vi får helt enkelt se vad som väntar ;) 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: