10 juni 2015

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 35/1,8 G
 
Hejsan! Idag var en riktigt kort dag. Åkte till skolan och var där i en kvart ungefär, läraren skulle se om skåpet var rent. Sedan gick jag till busshållplatsen för att vänta på bussen. Kom hem runt 09:30, haha. 
 
Sedan jag kom hem har jag jobbat lite sista sekunden med svenskan. Sedan efter de har jag bara tagit det lugnt. Just nu sitter jag och överför bilder till datorn då alla minneskort är fulla igen och vi har frilufsdags imorgon så tänkte ta med mig kameran och fota lite. Måste även tömma minneskorten inför lördagen så 3:orna tar studenten. 
 
När sommarlovet börjar ska jag ta det lugnt i någon dag eller två sedan ska jag börja redigera alla bilder som inte blivit redigerade ännu. Ska även redigera en del videor som jag gjort. Två veckor in i lovet ska jag sommarjobba. YEY! Ser fram emot de då jag inte alls vet vad jag ska göra haha. Eller lite vet jag nog, ska gå runt efter en lärare men inte mer än så. 
Kommentarer
E L I N

fin bild!

2015-06-11 | 08:32:36
URL: http://minlillaskrivdagbok.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: