En dålig igår men en bättre idag

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 35/1,8 G
 
Hej! Asså oj, oj vilken dag jag hade igår. Inte va den rolig kan jag ta och säga direkt. För det första så vaknade jag upp av att jag hör syrran klaga på nedervåningen. Hon hade tydligen ont i ena örrat. Iallafall ringde hon vårdcentralen och fick en tid runt två. Mitt i det hela får jag mens och en förjävlig mensverk. Men struntade i de och cycklade med till vårdcentralen för att se om hon hade något porblem med örat. ((För dem som inte vet är jag en sådan person som tillexempel vid mensverk eller huvudverk vägrar ta medicin för att hjälpa. Klart om det skulle vara livshotande att jag skulle ta medicin men inte mot småverkar eller liknande.)) Så farligt var det inte när jag cycklade men sedan när vi satt där och skulle vänta på syrrans tyd kände jag mig illamående och ville spy. För att göra en lång historia kort spydde jag på vårdcentralens toalett, vår uppfart här hemma och några timmar senare på våran toalett här hemma. När jag skulle äta på kvällen fick jag ändast i min en liten bit kyckling. Det var även någon som trodde jag var gravid för att jag sa att jag hade spytt flertal gånger på samma dag vilket jag inte är, lovar ;) Och till min syster så konstaterade läkarna att hon hade öroninflammation, stackarn. 
 
Idag mår jag däremot super bra. Sitter här i vardagsrummet och lyssnar på hög musik samtidigt som jag sitter och skriver på lite texter. Ska nog inte göra något annat än de idag haha. Kanske att jag går och tränar men vi får se. 
 
Hur har eran dag varit? :)
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: