21072015

Nikon D7100 | Tamron AF SP 150-600/5,0-6,3 Di VC USD
Lite bilder jag tog för ett bra tag sedan. 
 
Idag har jag jobbat från 8-12. När jag slutade så cyklade jag till Coop för att köpa mange tout. Köpte 2 för 25, kom hem och åt några. Tyckte dem va riktigt goda och smakade fräscht, men med den oturen jag har började min hals att svulna lite samt att jag fick en finn liknande reaktion vid läppen. Så typiskt, haha. Dock löste det sig efter några timmar då jag kom på att jag kan steka dem. Samma sak med äpplen, jag kan inte äta råa äpplen men däremot kan jag äta äppelpaj med äpple i. 
 
Annars har jag tittat på två filmer idag. Första filmen blev Jurassic World och andra Get Hard. Tyckte båda var bra på sina egna sätt men tyckte om Get Hart pyttelite mer då den var en komedi film. Var super länge sedan jag tittade på en komedi film. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: