Grattis Josefine!!

Hola! Just nu sitter jag vaken och strejkar från att sova vilket jag för övrigt inte alls gillar att göra. Ska nog lägga mig snart men tänkte skriva lite på le blogg innan. 
 
Skolan just nu går upp och ner. Vill komma ifatt med alla uppgifter jag ligger efter med och det går långsamt fram. Egentligen så frågar jag mig själv väldigt ofta "hur svårt ska det vara att bara skirva en text, granska den och sedan skicka in den" men när jag skriver texter så fastnar jag och det är där jag ger upp och (typ) kollar aldrig på uppsatsen igen. Så måste ändra på de fort innan jag får ångest och panik av att vi snart slutar tvåan. 
 
Annars så fyller min syster Josefine år idag. Hela 16 år, YIPPY! Grattis till dig Josefine :). Hon fick en kamera som är superfin och kommer bli väl använd av henne haha. Jag kommer nog sno den när hon inte ser lite då och då och exprimentera lite med den hehe. Ne men spänande ska det bli att se vad för slags fina bilder hon lyckas knäppa! 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: