Hungrig och tacksam

 Nikon D7100 | Nikkor AF 50/1,8 D
 
Hejsan! Här sitter jag och är hungrig som vanligt, haha. Idag vet jag inte vad som händer men hade tänkt att gå ut och fota lite för att få nya och härliga bilder. Hade tänkt att baka idag men vi får se vad som händer med de. Kanske åker jag iväg på lite äventyr med syrran och pappa men vi får se om de händer.
 
Sedan vill jag även tacka er som kommenterar här på min blogg, det gör mig verkligen glad känner mig mer peppad för att blogga!!
Kommentarer
angelicasvarld.blogg.se

En enormt vacker bild - skogen är ju så vacker så här på våren...fridfull på nått sätt!

En härlig dag önskar jag dig!

2015-04-24 | 10:40:22
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: