13042015

Nikon D7100 | Tamron AF SP 150-600/5,0-6,3 Di VC USD
 
Dagen var inte så farlig som jag förväntat mig. Vi gjorde inte så mycket heller så kanske av den anledningen. Efter skolan har jag bara försökt att redigera klart lite självisar jag fotade för ett tag sedan (älskar ordet självis, haha). Blev äntligen klar nu så ska lägga upp dem här idag hoppas jag. Senare idag blir det nog lite plugg då det behövs. Hade även tänkt att träna men det blev inget idag. Får tagga inför torsdag istället!!
 
Har hittat lite inspiration för nya designer jag vill sitta och koda på men ska låta bli då jag är nöjd med denna jag har nu, haha. Har bytt mycket den senaste tiden känns det som så ska ta en paus från kodande ett tag.
 
Kommentarer
Evangelina

Åå vilka coola bilder! :)

2015-04-16 | 22:35:58
URL: http://evangelinabergh.spotlife.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: