Så kalt!!

Hello på er! Är det bara jag som känner att kylan har kommit. Fryser som bara den och de är inte kul. Men det som gör mig lite gladare är ju att löven på träden börjar både falla och bli orange-gul-röda vilket ska bli kul att få lite bilder på. 
 
I söndags fyllde jag som nämnt år och har inte skrivit vad jag fick då jag velat ta en bra bild på de. Eftersom att jag inte tagit tag i de när det väl är ljust och fint ute så orkar jag inte vänta så skriver vad jag fick istället. Nämligen ett objektiv från Tamron. Kan ju säga att den är rätt tung och väger runt 2kg. Det kommer bli tungt för armen efter ett tag känner jag. Den heter något i stil med Tamron AF 150-600/5.0-6.3. Tidigare iår hade jag tittat på en 70-300mm objektiv men det blev inget av de och nu när jag fyllde år blev det en rejäl bjesing. Ska bli kul att få gå ut och använda den. Är riktigt taggad faktist :D
Kommentarer
Oslofru

Nä jag fick nästan en chock i morse när jag kom ut! Minusgrader! Helt crazy ju :P

Svar: Känns nästan redan som vinter, brr :s
Jennifer Niirola

2014-09-23 | 21:05:16
URL: http://www.oslofru.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: