Mer eller mindre bra och dålig

Opassande bild men de får gå.

Hejsan. Har varit lite MIA från bloggen och det ber jag om ursäkt för. Har inte haft super mycket att göra under helgen men har bara inte bloggat. 
 
I lördags så var jag och såg på när pappa sprang ( utförde?) treathlon. Jag hade jätte ont i magen dagen innan då jag var så nervös för att pappa skulle tävla men det gick super bra. Han kom på en 5:e plats vilket jag tycker är riktigt kul! :) Lite bilder komer senare. Kan även nämna att någon i släkten har gått bort. Jätte tråkigt då det var en riktigt glad och fin person. 
 
I går så åkte jag och familjen för att se på bio i Stockholm. Det blev Lucy och den var riktigt bra. Spännande från start till slut vilket är mycket bra! De ända jag inte fillade så jätte mycket var slutet då det blev lite för mycket supernatural grejs. Genom filmen så va det lagom av de men som sagt så blev det lite mycket i slutet av övernaturlig grejs. Men den va riktigt bra ändå, inte alls som jag hade tänkt med men ändå super!
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: