Jag är lite irriterad och roligt komplicerad

Jag innan jag klippte av håret

Känner mig något irriterad just nu på allt och inget typ. För det första så blev jag avbruten när det gick som bäst att skriva en text om Abraham Lincoln. Nu känner jag inte för att skriva mer och det ska vara klart imorgon.

Känner även att min blogg är dötråkig och hittar ingen inspiration nu för tiden. Blir även sur på min dator som bara behövde gå sönder där Photoshop fanns. Känns som att de är en av faktorerna till att jag inte tycker att bloggandet är lika kul. Bloggar främst för att visa upp mina bilder samt utvecklas men utan Photoshop känns det inte som att jag kan leverera "bra" samt fina bilder. Har häller inte pengar till att köpa photoshop annars hade jag utan tvekan gjort de. Vilka I-landsproblem jag har right?

Kan ju ta och sluta detta inlägg med något lite roligare. Nästa vecka så kan jag sätta en sjua framför ettan på min ålder haha. Roligt komplicerad jag är. Ne men fyller hela 17 år!! Yey! Egentligen ser jag inte fram emot födelsedagar så mycket då det känns som en helt vanlig dag men det faktum att man får tårta gör så att dagen blir rätt så speciell haha. Tårta är ju ändå någon jag inte äter så ofta så när det närmar sig en födelsedag i familjen blir jag lite extra taggad på att det möjligtvis kommer dyka upp en tårta under dagen haha. 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: