Glad, bara så glad

Idag var en ledig dad från skolan. Så härligt och just nu känner jag mig bara så lycklig. Vaknade rätt tidigt för att planera vad jag skulle ha med mig ut och fota. Va ute i hela tre timmar och det gick rätt bra kan jag tycka.
 
Kom sedan hem och kom på att jag faktist är i stort behov av photoshop så laddade ner elements 12 som jag kan leka med i 30 dagar. Är så glad att jag har de på datorn nu även om det bara är i 30 dagar. Ska använda dem dagarna flitigt. Måste bara få leka lite men några bilder så att jag får igång tänket då jag känner mig lite rostig haha.
 
Nu mot kvällen så gick jag och tränade med pappa och det gick också super bra. Kommer förmodligen ha träningsverk i armarna imorgon. Ska börja träna nu varanan dag då jag känner mig så pinsatm och löjligt svag. Vill kunna känna mig stark. Sedan om det poppar fram några fina muskler på vägen så skulle de inte vara helt fel. Kännslan efteråt är i alla fall super härlig tycker jag.
 
Nu på kvällen har jag även lämnat in två skoluppgifter vilket känns skönt. Att göra en skrivuppgift tycker jag känns riktigt segt i början men när man väl kommer igång och sedan blir klar så känns det så skönt. Lite som en lättnad;)
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: