Min helg

Hejsan! Så i helgen så var jag i Findland på begravning. Vad ska man säga, det var jobbigt men kul att se ansikten man inte sätt på ett tag. Helgen var annars super jobbig att ta sig igenom då vi inte sov mycket alls. Från fredag till lördagen så som i alla fall jag ungefär 4-5 timmar. Sedan på lördagen till söndagen så sov jag runt 8 timmar men det känndes värkligen inte. Känndes mer som att jag inte hade sovit på hela veckan. Vi kom i alla fall hem runt 7 tiden. Hela familjen gick och la sig i runt 4 timmar haha. De va riktigt skönt!!
 
Tog några bilder men nu har photoshop trial slutat så vet inte vart jag kan redigera då jag fotat i RAW. Blir lite frustrerad när det kommer till de men aja vi får se hur det blir.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: