Im back in the game!

Har tagit friheten av en liten paus från bloggen, typ. Andledningen till min frånvaro är inte för att jag har haft super dåliga dagar sedan jag skrev sist. Mina dagar har faktist varit riktigt bra det är bara det att jag har klurat på bilder jag ska ha med i en fotobok jag tänkte beställa hem. Vissa bilder måste jag leta reda på i hårdisken och redigera om då dem är för små i storleken så de har tagit en massa tid. 
 
Åååå är så taggad inför denna vecka då det kommer ut en massa nya säsonger på serier som jag kollar på. Bland annat så kommer The originals, Flash som har samma "skapare" som Arrow som även den kommer denna vecka. Sedan kommer det även nya episoder ut av S.H.I.E.L.D, Faking it och Happyland. Kan man få titeln som serienörd? Hah ne skoja. Men ska bli kul att se dem!!
 
Kommentarer
Oslofru

Coolt!

2014-10-06 | 19:22:07
URL: http://www.oslofru.com
Josefine Niirola

Vart var det här??

Svar: Panama :)
Jennifer Niirola

2015-12-19 | 14:06:03
URL: http://blub.bloggs.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: