Idk

Igår kom det lite varor på posten och det blev jag jätte glad över. Tog med dem till skolan för att visa Emelie hur dem såg ut och rätt så många var intresserad av att köpa. Blev förvånad men tyckte självklart att det var kul! 
 
Annars sitter jag här med nyduschat hår och ska aldeles stracks gå och sova. 
 
Har börjat se på Beauty and the beast. Har kommit till säsong två och hitilts tycker jag att den är helt ok bra. Lite sådär lagom spännande men bra. Det handlar om en tjej som träffar en man som har blivit injekterad med någonting som ändrat hans dna.  Vilket betyder att han är the beast och hon är the beauty. Ursäkta min usla förklaring.
 Förra veckan började jag även titta på Stalker som obviously handlar om stalkers. Det är två personer som löser cases om folk som stalkar andra. Började titta på den mest för att Maggie Q är en stor del av serien. Älskar henne! (Hon var även med i serien Nikita och åååå vad jag älskade hela serien och att hon var med i den!!!) Det kommer i alla fall ut en ny episod på Stalker imorgon och är bara så taggad. 
Kommentarer
Cissi

Jättefin blogg. Du med haha! nej men jag gillar in design. Ha en bra onsdag kram

2014-10-15 | 22:23:51
URL: http://www.ceelie.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: