Julkalender Lucka 3: Min önskelista

Som de tidigare åren så önskar jag mig inte så mycket i julklapp. Men tänkte att det kunde vara kul att göra en väldigt liten önskelista. 
 
De jag skulle behöva som mest är en extern hårddisk till både skoldatorn och alla bilder jag tar. Vi har en hemma men det känns som att jag kommer vara den som gör den hårddisken full. Sedan så skulle det inte skada med en ,enligt mig, väldigt snygg kameraväska som man lätt kan bära runt. Den jag har här hemma är en vanlig svart som jag knappt använder då jag tycker den ser väldigt tråkig ut. Sen skadar det aldrig med några flera nagellack hos mig. Skulle även vilja ha en fotobok eller Photoshop bok med en massa roliga tips och knep.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: