Hej igen



Nee vill inte att det ska gå flera dagar utan att jag skriver något. Känns så jobbigt!

Aja de som pågår just nu i mitt liv är alldeles för lite kamera och fotografering och alldeles för mycket ångest över skolan. Just nu i livet mår jag super bra. Har börjat träna igen, har sådan träningsvärk när jag vaknat på mornarna, så känner mig piggare. Men sen måste jag gå till skolan och där ligger jag efter så otroligt mycket, mår bara dåligt när det kommer till de.

Serier and shit har jag sakta men säkert slutat titta på. När jag väl tar mig tid att titta på något så får jag ont i magen samt ångest för att jag kunde ha gjort den uppgiften eller gjort den uppsatsen. Livet suger ibland helt enkelt.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: