Tomten kan gärna vara tidig

Nikon D60 | Af-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6g
Dagen har varit lugn. Gjort lite skolarbeten i skolan och sedan kommit hem där jag satte mig vid datorn och lekte runt lite med photoshop. Letade fram lite gamla bilder från resor samt nian med bilder av skolavslutningen och klassresan.
 
Vet ni vad som skulle vara världens bästa grej just nu? Om tomten kom med en jätte tidig (eller kanske en sen) present till mig som gärna skulle kunna innehålla Photoshop cs6. Själv har jag Elements 6.0 och kan absolut inte göra allt jag vill. Vill jag göra något som någon visat på youtube så måste jag ta en himla massa omvägar och ibland finns det ingen omväg att ta. Det skulle underlätta otroligt mycket med en liten uppdatering på Photoshop.
Kommentarer
Celine

Veckans blogg är avgjord! Gå in på bloggen för att se om du är en av vinnarna, om inte så har du en ny chans i den nya omgången, lycka till! :)

2014-05-17 | 20:22:57
URL: http://celinelf.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: