The maze runner och andra böcker

Yey har läst klart första boken av Divergent och den var ju himla bra. Längktar tills jag får se på filmen och hoppas på att även den är bra. Har hört att den är de så får hålla tummarna. 
 
Tänkte nu börja att läsa The maze runner som också ska komma ut på film (19 september i Sverige enligt IMDb). Hoppas boken är bra. Har börjat lite och hittills har den fångat mig. Ska sedan återgå till att läsa Insurgent och Allegiant som är fortsättningen av Divergent.
 
Helt ärligt tycker jag inte om att läsa böcker av den enda anledningen att jag blir fast och kan inte göra något annat en att läsa. Eller snarare jag vill inte göra något annat än att läsa. Glömer då bort att kanske plugga till prov eller liknande haha. Men annars älskar jag att läsa böcker då det känns som att man har en pågående film som spelas i huvudet. De beror visserligen på om boken är bra skriven eller inte men oftast så blir det så.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: