Svårt att hålla sig borta

Så sexiii haha
 
Det är svårt att hålla sig borta från bloggen. Vill ju bara låta min kreativitet inom fotografi och photoshop flöda och de får den ju göra men vill ju gärna dela med mig just här på bloggen, men det går ju inte när jag måste göra annat. Jobbigt haha. 
 
Well imorgon är det nationella i spanska och har inte pluggat alls. Tror det kommer gå bra ändå, hoppas jag. Jag har ju ändå hängt med på lektionerna så borde klara mig bra. 
 
Vill bara få ut att jag är sur på mig själv. Lite kul sur då haha. Läser lite då och då den andra boken av Divergent som heter Insurgent. Är några kapitel från slutet och vart så ivrig om vad som skulle hända så sökte på google. Har ju förstört slutet för mig nu, så dumt haha. Vill bara bli klar med boken så jag kan börja med den tredje boken som värkar börja super, super bra!! Efter de blir det nog att läsa The maze runner bok två och tre.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: