5 filmer jag vill se 2014

Så taggad på att se denna film då Angelina är med.
Bara hon är så cool så jag döör!
Sedan tror jag även att Angelina spelar mot sin 5 åriga dotter.
Hon spelar prinsessan Aurora som liten då.
Har ju läst boken så är extra spänd på att se den.
Har även hört att den ska vara himla bra.
Spännande när Cameron Diaz är med men lite extra spännande när man får se lite av Nicki Minaj. 
Verkar som en himla rolig film.Har älskat alla Step up filmer så denna käns ju som ett måste att se.
Blir glad att Adam G. Sevani (Moose) är med då han är så otroligt duktig+ super rolig.
Har ju skrivit lite om The maze runner och om att jag har läst boken.
Men vill se denna för att Dylan O'Brien är med och spelar Thomas.
Han är ju även med i Teen Wolf och tycker han är en otroligt bra skådis så vill se hur han lyckas i denna film.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: