32 frågor/ Fredagslista

  1. Brukar du komma i tid: Om jag har något planerat försöker jag alltid vara 5-10 minuter tidig haha.
  2. Hur lång är du: 164 cm
  3. Kan du laga mat: Brukar inte göra de men de ska jag  nog kunna ;)
  4. Vad har du på dig just nu: En peplum top men jeans som är hälften mörkblåa och hälften svarta.
  5. Har du någon fobi: Nja, dock låter jag bli att gå förbi stora spindlar.
  6. Hade du en bra kväll igår: Ja, satt hemma och redigerade lite bilder och plugga lite.
  7. Vilket är ditt senaste inköp: 2 nagellack och 2 läppstift
  8. Din favoritdryck på morgonen: Vatten haha
  9. Var fick du dina senaste pengar ifrån: Marken, hittade en krona HAHA
  10. Har du sovit i din egen säng inatt: Jaa
  11. Vad hade du sönder senast: En kopp som pappa eller mamma fått från jobbet. Skulle ta vatten kopp bilder hehe. Dem kommer antagligen lite senare.
  12. Vem snackade du med senast: Josefine
  13. Varm favoritdricka: Te men honung 
  14. Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!!
  15. Alkoholhaltig favoritdricka: Vet inte, dricker ju inte alkohol så
  16. Saknar du någon just nu: Yesbox. Saknar min gamla klass samt de gänget jag hängde med och pappsen.
  17. Vad ska man göra för att få dig irriterad: Finns massor av saker men äter man med munnen öppen s
  18. Någon jag stör mig på: Det finns mycket hehe
  19. Senaste person du kramade: Vet inte, kramar inte folk så ofta nu för tiden haha. Sorligt men sant
  20. Senaste person du ringde: Josefine
  21. Senaste person som ringde dig: En läskig gubbe jag inte känner 
  22. Vad drack du senast: Vatten
  23. Vill du ha barn: Ja de vill jag nog
  24. Längtar du till din nästa födelsedag: Ne känns som vilken vanlig dag som hällst så ne
  25. Har rakat dina ben någon gång: Rakar faktist inte mina ben utar använder någon kräm :P 
  26. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Kaffe= Blä. tycker inte ens det doftar gott 
  27. Använder du hudkräm: Si, mitt ansikte blir super torrt efter att jag har duschat
  28. Micro-pop eller poppa själv: Miiicro I guess
  29. Brukar du baka: Himla sällan men händer ibland
  30. Röstade du i det senaste valet: Ne haha jag är ju 16
  31. Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Helt ärligt, nej.
  32. Vilken låt lyssnade du senast på: Carry you home med Zara Larsson 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: