Serier jag följer just nu


The tomorrow people är en serie jag just börjat följa. Tycker om den väldigt mycket faktist och har sett alla episoder hittills och längtar till nästa episod.
Game of thrones vet jag inte varför jag tittar på. Tror att jag hade tråkigt i sommras så slösa bort tiden på den serien. Tycker inte den är så jätte bra eller spännande men följer den ändå då jag vill veta var som ska hända i nästa sesong.
 
Once upon a time in wonderland är en också en serie jag tittar på men inte riktigt tycker är spännande. Känner att den är ganska tråkig igentligen men har börjat på den så vill såklart veta vad som ska hända. 
Teen wolf är en riktigt bra serie där saker händer hela tiden. De som kan vara lite jobbigt ibland är att dem slutar där det blir som mest spännande, då får man ju vänta till nästa vecka. Men tycker den är super bra och spännande!
 
Pretty little liars har jag fölt ett tag nu. Tycker att serien var bra men nu så känns det som att dem har tappat spänningen i dem senaste episoderna. Dem senaste episoderna har jag blivit super besviken på för känner att inget händer och att dem drar ut på saker. Följer den ändå i hopp om att det kommer att bli bättre episoder.
The secret circle har jag precis börjat följa dock är det sorgliga att jag slukat alla episoder så blev klar med säsong 1 nu i helgen. Det som är ännu tråkigare är att det inte kommer komma en säsong 2 då dem inte har råd med specialeffekterna har jag för mig. De kanske kan komma men inte inom en snar framtid. Den handlar i alla fall om häxor och magi och grejer. Super bra faktist.
 
Once upon a time har jag nu fölt ett tag och tycker om den. Det är inte världens bästa serie jag följer men helt ok.
 
Dem två klart bästa serierna som jag föjer just nu är Teen Wolf och The Tomorrow People. Som ni kanske märker så tycker jag om fantasi/ magi serier, gärna en blandning med action och fantasi/ magi. 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: