Blev klar på en vecka

Blev inga fler bilder från idag då jag sluta använda kameran efter att jag laddat upp bilderna här på bloggen. Lat jag är i know haha.
 
Tänkte informera er om att jag tittat klart på The vampire diaries, faktist blev jag klar i torsdags. Bra timing då avsnitten kommer ut (i Sverige) på fredagar. 5 säsonger och 16 episoder på en vecka, wow Jennifer detta kan du skrive med på ditt CV. Rastlös som jag blev började jag titta på en ny serie (i torsdags då) som heter The 100. Finns bara 2 episoder så det är cool lungt, jag kommer inte bli galen på att se klart den haha. 
 
Nu ska lillajag gå och sova. Är super trött och har haft ont i huvudet till och från idag. Kan vara för att jag inte dricker vatten men vet inte riktigt. 
Bjuder på denna. Skulle pröva lite inställningar på kameran haha. Har för tillfället lite bildtorka som jag skulle kalla det.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: