Tennis

Idag så åkte jag och pappa iväg för att spela lite tennis. Jag var riktigt dålig men det kommer om jag börjar spela lite oftare. Kul var det i alla fall dock var vi tvungna att avsluta lite tidigare då det började åska samt regna. Samtidigt som jag och pappa spelade så hade några en hippi fest. Tyckte de flesta såg så coola ut.
 
Just nu sitter jag och tittar på Smallville. Har precis tittat klart på episod ett av säsong fem och den var bra. Denna serie har utvecklats så mycket. Från "samma mönster" i säsong ett till en bättre och mer spännande serie med mer inblick i karaktärernas liv. Hoppas bara att de håller sig och att det blir mer spännande i de kommande säsongerna. Undrar vad dem kommer hitta på hihi. Ska i alla fall fortsätta att titta, nu har jag bara 5 säsonger kvar av serien.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: