4:th of July nails

Tycker denna design blev väldigt eye catching. Tänkte göra en video och visa hur jag gjorde till 4:th of July men blev osäker på om det var värt att se eller ifall dem ens kunde räknas som 4:th of July naglar. Kände även att stjärnorna blev upp och ner haha. Well well 2000 år senare får ni i alla fall se bilderna på dem haha.
 
Min dator har inte blivit bättre så ska därför ringa elgiganten och se ifall dem kan hjälpa mig lite. Hoppas på att dem kan ge mig lite hjälp då jag håller på att bli tokig. Har så många bilder jag vill dela med mig av samt redigera. Till exempel så var jag på Malma Marken och såg Måns Zelmerlöw sjunga. Tog väldigt många bilder som jag skulle vilja förbettra lite. Åhåhåh det här gör mig galen. 
 
Ska köra på en liten terapisession nu= Serie dags! Smallville här kommer jag haha.
Kommentarer
Emma

Åh, så snyggt det blev! :D Haha, önskar jag vore sådär bra på nagellackning också!

2014-07-31 | 23:15:42
URL: http://momentsofjoy.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: