Zoo, Nyår, Ikväll

Hej Hej. Ja kort ska jag ta varför jag inte skriver på bloggen och de är för att pappa är en snabb grabb när det gäller att överföra bilder till en hårddisk. Sen har vi tydligen lånat ut våran hårddisk till någon så jag kan inte ta den och ladda ner bilderna därifrån. Jobbigt! Men till andra saker som att jag har klippt mig. Eller frisören klippte mig haha. Denna tjej som klippte mig är toppen blir alltid så mycket nöjdare hos henne än någon annan frisör! Synd de då jag inte kan åka hit varje gång jag vill klippa mig men men. Något annat som har hänt är att le family har vart på zoo i Quilpue. Tror att vi besöker de foto varje gång vi är i Chile haha. Fanns en elefant där förut som man alltid längtade att se men tydligen så hade den dött at ensamhet så den fick man inte se denna gång. Kommer ihåg att elefanten gungade fram och tillbaks hela tiden, kunde stå och titta på den ett tag när jag var yngre haha. Sen hat det även vart nyår och bilder kan man minst sagt säga att jag tog Dick tror jag dem kommer upp om någon vecka eller två samt alla andra bilder jag tagit. Ska ju inte lägga upp ALLA bilder jag tagit men dem som ser braut:)Kan ju klämma in att kvällens planer är att ta kort på stan när mörkret faller in. Vi får se hur det blir med de om det blir några bra bilder.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: