Hemma

Nu har jag kommit hem efter 1000 problem med flyget och de, eller kom hem igår. När vi skulle checka in väskorna i Chile så hittade dem inte flyget vi skulle på och det tog ungefär 40 minuter för dem att lösa saken. Det slutade med att vi fick springa till gaten. Det roliga va att flyget gick 4 på morgonen ocg vi kom till flygplatsen runt 11 dagen innan. Alltså fick vi vänta i ungefär 6 timmar men ändå fick vi springa. Resan gick bra men frös super mycket när jag var på planet från USA till Sverige. Sen hade jag även fönsterplats och kunde inte röra på mig så mycket samt att jag satt vid några jag inte kännde som sov nästan hela dem 7 timmarna vi flög. Jobbigt att inte få röra på benen någon minut eller att gå på toa men jag överlevde! Woop haha ;)
 
Ska ta tag i redigeringen av bilder nu. Maouseover bild. Har inte redigerat denna bild på datorn utan i kameran, lite kul tycker jag att det är haha. Sen kan jag ju inte säga att redigeringen är fin men det ser lite ut som att man har ritat den på något sätt
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: