Dagens dag...

Hej!
Dagens lektioner har nog varit långtråkiga och varit påväg att somna flertal gånger. Har inte varit den piggaste idag men de ska jag allt vara imorgon. 
 
Har fått en förfrågan om att lägga in en i blogg.se nya funktioner ( kommer inte riktigt ihåg hur frågan löd hehe) och sedan berätta vilken kodmall jag tycker fungerar bäst att andvände så de tänkte jag ta upp någon gång denna vecka. 
 
När jag kom hem idag har jag fixat så att gloser finns på gloser.eu och övat på dem. Kan ju säga att den inte gick bra alls men ska öva lite till så ska dem nog sitte lite i alla fall. Sedan har jag nog inte gjort så mycket.
 
Jag har ögonbryn men dem försvann på bilden AHAHAHA
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: