Poliser

Heejsan. Satt och redigerade lite bilder igår som jag hade tänkt skulle komma upp på bloggen men såklart glömde jag bort att lägga upp dem haha. 
 
Tänkte att det kunde vara kul att se hur poliser i Chile ser ut (när jag tänker efter så låter det inte så kul). Dem är fullt utrustade haha, om jag själv hade på mig de dem har skulle jag svättas ihjäl då det var supervarmt den dagen. 
 
Lite kul va det att vara i Chile då dem dagarna det var lite målnigt så gick folk med jackor och långbyxor men när solen var framme så gällde kortbyxor. Själv gick jag med kortbyxor hela tiden och tyckte det var super varmt de flesta dagarna. När det var målningt så var det lite som en svensk sommar så:) 
 
Jag måste vara halft borta för känner inte att jag själv inte förstår vad jag skriver, kan vara för dålig sömn haha. Sorry om ni känner samma sak :S
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: