Dåligt objektiv

Sur jag blir på mig själv då jag tappade kameran på marken. Objektivet tog ju emot hela smällen (skrev de då det hände i sommras) och anledningen att jag skriver de nu är för att mina bilder inte blir bra. Fokusen har blivit påvärkad av de så bliderna blir inte fokuserade ordenkligt. Just nu har jag lust att slänga objektivet och köpa ett nytt men de är ju inte gratis. 
 
Sitter och surar samtidigt som jag skrattar åt de, asså haha orkar inte med mig själv.
 
 
Idag hände något kul som jag inte kan säga här och tror inte jag kan skriva de alls då de inte va så bra, haha. Men måste säga att de va super kul!! Galet kul haha. Kommer skratta åt detta i framtiden när jag ser tillbaks på de. Jag är en BADASS!!
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: