När andra ljuset brinner är snart Lucia här...

Andra advent idag! Känns härligt. Har inte riktigt haft tid att blogga om vad jag gör om dagarna då jag koncentrerat mig på julkalendern. Angående julkalendern tänkte jag att nästa vecka, alltså imorgon, blir det som ett speciellt tema jag följer. Så varje dag denna vecka kommer jag springa runt och fota olika teman. Så dåligt förklarat men ni får se. Veckan efter de kommer det nog bli lite jul DIY´s eller liknande. Spännande va. 
 
Idag har jag tömt hela mobilens innehåll. Så har klurat med att installera olika appar jag hade förut samt lagt till kontakter som raderades. Har även köpt ljusslingor till mitt rum. Åå har länge drömt om att ha de i mitt rum och nu tog jag tag i saken. Haha låter lite fjantigt att jag har drömt om det men tycker att det ser så super mysigt ut på bilder där dem har ljusslingor i rummen. 
 
Var även och tränade med pappa. Tycker det är kul att träna med pappa på gymmet då han ger en massa tips och trix. I alla fall så känns det som att mina armar är två kokta spagettis. Kommer nog få lite träningsvärk i magen också men mest i armarna.
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: