Jag har inget stort huvud, lovar

Jag är så sjukt duktig på att göra saker i sista secunden. Sitter nu med mitt svenska nationella som är tills imorgon. Man kan ju säga att jag börja idag. Gjorde mäst kladd igår. Well som vanligt kommer jag väll få ihop något sisodär bra. Vill inte jobba på saken för länge häller för då kommer jag tröttna på hela texten sedan vilja göra om den haha, inte bra. 
 
Slutade 10 idag. Härligt men känndes dumt att komma till skolan då jag kunnde ha jobbat hemma med matten men med tanke på att min självdisiplin inte är den bästa kanske det var bäst att jag jobbade från skolan haha. Men tänkte att eftersom att jag slutar så tidigt kan jag börja men svenskan och bli  klar tidigt men gjorde jag de? Nej haha jag började istället runt kl. 18:00. 
 
Asså orkar inte med mig själv måste ta en dusch men måste skriva klart detta. Vill inte duscha så sent men kommer förmodligen bli så. 
 
Ne nu ska lilla jag återgå till de tråkiga skrivandet 
Btw har jag inte ett så stort huvud haha ;)
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: